3ο Γυμνάσιο Κοζάνης

Φίλοι επισκέπτες,

 

Ο παρών ιστότοπος δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της προσπάθειας για ανταπόκριση του σχολείου στις προκλήσεις των καιρών που επιτάσσουν τη δικτύωση και τη διαδραστική επικοινωνία ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας, αλλά και το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία με σύγχρονα εργαλεία και μέσα.

Στόχος μας είναι η προβολή της κοινωνικής, επιστημονικής και πολιτισμικής διάστασης του εκπαιδευτικού έργου και η ανάδειξη καλών πρακτικών ή άλλων δράσεων του σχολείου.

Σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση!

 

Με εκτίμηση

H Διευθύντρια

Μουστάκα Θεοδώρα

elenfrdeitru

Καιρός

Facebook

Είσοδος Μελών

Μετρητής επισκεπτών από 31/10/2016

Μετρητής επισκεπτών

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

«Η ομορφιά της ατέλειας»

{youtube}794VpExmV-I&vq{/youtube}

Δείτε το βίντεο το οποίο έγινε η αφετηρία για την εργασία των μαθητών που ακολουθεί

{youtube}

{/youtube}

«Όλοι οι άνθρωποι είναι τρωτοί και ευάλωτοι. Κανένας δεν μπορεί να καυχηθεί ότι είναι τέλειος. Μέσα από την καθημερινή συναναστροφή με το συνάνθρωπό μας μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε τη διαφορετικότητά μας και να κατανοήσουμε πως αυτή είναι που κάνει ξεχωριστούς τους ανθρώπους και δίνει ομορφιά στον πολιτισμό μας.

Η αρετή λοιπόν της ανθρώπινης φύσης θεμελιώνεται στη διαφορετικότητα, φτάνει να μπορούν όλοι να διακρίνουν την ομορφιά που κρύβει κάθε ψυχή και την προσφορά της στο κοινωνικό σύνολο. Τίποτα δεν είναι ωραίο εάν δεν αξιοποιείται σωστά, γι΄αυτό και χρειάζεται προσπάθεια ατομική αλλά και συλλογική για να ξεπεράσουν οι άνθρωποι τις αδυναμίες τους, να τις υπερβούν και να τις μετατρέψουν σε χαρίσματα.

Όπως λοιπόν το δοχείο παρουσιάζεται θλιμμένο για την ατέλειά του, έτσι και ο άνθρωπος πολλές φορές θλίβεται, όταν δεν μπορεί να ικανοποιήσει στόχους που οι άλλοι γύρω τους εκπληρώνουν. Όμως στο «ραγισμένο δοχείο» έρχεται η συνδρομή της γριάς, η οποία τονίζει πως δεν είναι άχρηστο, γιατί εκπληρώνει και άλλο έργο, εφόσον χρησιμοποιείται σωστά από την ίδια. Το ίδιο και οι άνθρωποι δεν πρέπει να φυγομαχούν πιστεύοντας ότι είναι κατώτεροι των υπολοίπων. Αντίθετα μέσα από το συνάνθρωπό τους μπορούν να τελειοποιηθούν και να φανούν χρήσιμοι. Άλλωστε χωρίς τη συνύπαρξη όλων, ο πολιτισμός μας δε θα είχε τη μαγεία της διαφορετικότητας που τον χαρακτηρίζει.»

Μαρίνα Βαντσιώτη

Μάγδα Ευαγγελοπούλου

Γ΄1

 

 

«Το να είσαι σε όλα τέλειος είναι πάρα πολύ δύσκολο και σχεδόν αδύνατο. Όλοι μας έχουμε τις αδυναμίες αλλά και τις ατέλειες μας, είτε μας αρέσει είτε όχι, και δυστυχώς ή ευτυχώς έχουμε μάθει να ζούμε  με αυτές. Πολλές φορές όμως αυτές μας οι ιδιαιτερότητες μας κρατάνε πίσω σε πολλά πράγματα με αποτέλεσμα να μας κάνουν να νιώθουμε μειονεκτικά και κατώτεροι από τους άλλους, χωρίς καν να ξέρουμε αν και αυτοί νιώθουν το ίδιο απέναντί μας. Αυτό όμως που θα έπρεπε όλοι να κάνουμε είναι να εκμεταλλευτούμε τις ατέλειες και τις αδυναμίες μας, έτσι, ώστε να μας βγουν σε καλό και, ίσως , κάποτε καταφέρουμε να τις μετατρέψουμε σε προτερήματα.»

Φιλοθέη Τζαλαζίδου

Γ΄1

 

«Όλοι οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί μεταξύ τους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχουν όλοι τα ίδια δικαιώματα. Αυτό που κάνει τους ανθρώπους να ξεχωρίζουν είναι τα δυνατά τους σημεία και οι αδυναμίες τους. Κάποιος ο οποίος έχει μια αδυναμία δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστος ή ασήμαντος, αντίθετα, μπορεί να γίνει πολύ χρήσιμος εάν κάποιος συνάνθρωπός του ή και ο ίδιος εκμεταλλευτεί την αδυναμία του και προσπαθήσει να την κάνει δύναμη. Αν ο κόσμος προσπαθούσε να εκμεταλλευτεί τις ατέλειές του για να τις κάνει χρήσιμες, τότε οι άνθρωποι θα έπαυαν να κάνουν διακρίσεις και θα καταλάβαιναν πως τίποτα στη ζωή δεν είναι ασήμαντο και πως όλα υπάρχουν ή δεν υπάρχουν για κάποιο λόγο.»

Μαρίνα Καρανάτσιου

Βιβή Κοτζατίσογλου

Γ΄1

 

 

(Τη ζωγραφιά φιλοτέχνησε ο μαθητής του Γ΄2 Γεράκης Γιώργος  και οι μαθήτριες του Γ΄1 Βαντσιώτη Μαρίνα, Βλάχου Έλενα, Δημητριάδου Κική και Ευαγγελοπούλου Μάγδα)